Heeft u een klacht?

Een klacht? Neemt u vooral contact met ons op.

Een klacht kan altijd gebeuren. En een klacht of een verbeterpunt is er om opgelost te worden. Het stelt ons in staat om onze dienstverlening, waar nodig, te verbeteren. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, neemt u dan vooral contact met ons op. Dat kan met het unithoofd van de locatie of onze directeur. Wij doen er alles aan om zoveel mogelijk aan uw wensen te voldoen. Toch blijft kinderopvang mensenwerk en kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. Zit u ergens mee, vertel het ons dan! Wij gaan ervan uit dat u eerst met de direct betrokkene(n) tot een oplossing probeert te komen, zoals  de pedagogisch medewerker of het unithoofd. Lukt dat niet, dan kunt u altijd gebruikmaken van ons verbeterbeleid en/of het (verbeter)formulier invullen. Hier kunt u ons  laatste jaarverslag verbeterpunten teruglezen.

Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang

Als u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht en er ook niet uitkomt in een gesprek met de directie, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang. Ook als de oudercommissie ontevreden is over de afhandeling van aangelegenheden waarover zij mogen adviseren, kunnen zij bij de geschillencommissie terecht. Deze geschillencommissie neemt uw klacht met de grootste zorgvuldigheid in behandeling en geeft zowel u als Kinderopvang Avonturijn een duidelijke terugkoppeling. Dat is prettig en doeltreffend!

 

Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang
Postadres: Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bel: 0900-1877  (€0,20 per gesprek)
Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 17:00 uur